Sluurpy
Reset

Es gibt 9 Restaurants

Restaurants in Süderlügum

Es gibt 9 Restaurants
Rang
Bestellung A-Z
nah bei dir
Filter
Caros Cafeteria
89/100 (768 ratings)
Restaurants
Abendessen
Frühstück
Mittagessen
Frühstück
Mittagessen
Abendessen
Preiswerte Restaurants
"Et skønt sted med dejlig mad - tilpas størrelse af portion og bare så velsmagende - bestemt et besøg værd - jeg kommer gerne..."
Tonny Stenkilde
"Det er faktisk sted lille og hyggelig sted spiser der hver gang jeg er o..."
Søren Peter Asmussen
"Total lækkert mad til gode priser du får altid god betjening de smiler allesammen uanset hvornår du kommer, deres xxl-burger er det første jeg..."
Karina Honnens Kristiansen
"Venlig betjening. Hurtig og udmærket mad til en rimelig pris...."
Kurt Møller Jensen
"Har fået fisk og det var lækker..."
Hans Böttcher
"Dejligt..."
Lis Agnete Kloster
"Skønt spisested og dejlig..."
Andreas Bjerre Pedersen
"Immer sehr nett. Und das Essen ist lecker. Alles frisch gemacht und heiss. Und eine freundliche..."
Susan Krafft-rotfuchs
"Nette Bedienung, gutes Essen , kann ich Weiterempfehlen. Haben schon öfters da Gegessen und es hat immer gut geschmeckt. Ausprobieren es lohnt..."
Hans Hansen
"Ich war an einem Mittwoch mit meiner Familie in Caro's cafeteria in süderlügum und war sehr begeistert von den sehr netten jungen Mitarbeiter und..."
Hans Jürgen
"Gutes einfaches Essen, freundliche..."
Detlef Ulbricht
"Lecker Essen, Hochstühle vorhanden, sehr nettes..."
Anni B.
"Die Chefin und ihre Mitarbeiter sind sehr nett und zuvorkommend. Essen ausser Haus kann telefonisch bestellt werden um es dann abzuholen. Der..."
Hans Dieter Jörgensen